رفتن به محتوای اصلی
۲ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
مدیر منطقه هفت شهرداری قم مطرح کرد

تملک نفس‌گیر ۱۱۰ پلاک در پروژه خیابان جعفر طیار (ع)

مطلب بدون عنوان 4061
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: در طول دو سه سال اخیر برای تملک فاز پنج عمار یاسر یا همان خیابان جعفر طیار (ع) ۱۱۰ پلاک تملک شده است.

به گزارش شهرنیوز، محمد رمضانی در حاشیه بازدید از محور فاز پنج عمار یاسر که به نام جعفر بن ابی‌طالب ملقب به جعفر طیار (ع) نام‌گذاری شده است اظهار کرد: در نخستین ساعات سال جدید افتخار داریم که خیابان فاز پنج عمار یاسر را به صورت غیر رسمی افتتاح کنیم تا در ایام نوروز در اختیار مردم باشد.

وی افزود: کار تملک این پروژه بسیار دشوار و نفس گیر بود و در طول دو سال گذشته انرژی و توان بسیاری از مجموعه شهرداری قم گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه در مجموع ۳۸۰ پلاک در این پروژه تملک شد که تملک ۱۱۰ پلاک مربوط به دو سال اخیر است، خاطرنشان کرد: بیشتر این پلاک‌ها مرتبط با افراد شاخص بود و طی کردن فرایند این تملک نیاز به تعامل بسیاری با شهروندان داشت.

رمضانی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری برای جلب حداکثر رضایت در جریان تملک این پروژه گفت: به لطف خدا و با حمایت‌هایی که شد به نحو احسن و با حداقل نارضایتی انجام شد.

وی ادامه داد: هر چند این پروژه بدون افتتاحیه رسمی در اختیار شهروندان قرار گرفته اما تلاش شده تا دیواره‌ها سیمان و رنگ آمیزی شده و چهره خیابان با نشاط شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری با اشاره به اینکه خیابان جعفر طیار (ع) یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های سال‌های اخیر است، تصریح کرد: همزمان شدن افتتاح این پروژه با ایام نوروز موجب بهبود عبور و مرور ترافیکی شده و نقش حیاتی در تقسیم ترافیک خیابان صفائیه، خیابان معلم و خیابان دور شهر ایفا خواهد کرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KkPfC